TumacoPembuat pengubah minyak terjunCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • masa pelepasan:2024-02-19 14:25:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:475
  • Penerangan pantas:

    Tumaco,Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel

Kandungan artikel

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

TumacoApa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

AegionPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pembuat pengubah jenis kering


TumacoPembuat pengubah minyak terjunCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa,TumacoPengubah litar, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Risiko kualitiBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak,TumacoPengubah kuasa jenis kering 1250kva, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

TumacokV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil,TumacoBerapa harga pengubah 1000 KVA, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

TumacoMaklumat produk lain
  • Bandar baru DanubeTekanan hidraulik bergerak paksi naikMemacu pembangunan industri

    Bandar baru DanubeTekanan hidraulik bergerak paksi naikMemacu pembangunan industri

  • WuerdenBridge Mobile Boarding Bridgedipercayai

    WuerdenBridge Mobile Boarding Bridgedipercayai

  • WuerdenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCiri reka bentuk diterokai

    WuerdenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCiri reka bentuk diterokai

  • WuerdenLift Duduk Rumah VillaRambut tebal dan nipis

    WuerdenLift Duduk Rumah VillaRambut tebal dan nipis

  • PasuruanPembuat pengubah bekalan kuasaPermintaan pasaran semakin meningkat

    PasuruanPembuat pengubah bekalan kuasaPermintaan pasaran semakin meningkat

  • Pelabuhan LaoiseHarga trak lift platform hidraulikTerdapat beberapa jenis cara memilih

    Pelabuhan LaoiseHarga trak lift platform hidraulikTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

    Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

  • PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

    PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

  • segera:Peringatan: Maklumat TumacoPembuat pengubah minyak terjunCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan memberi anda TumacoPembuat pengubah minyak terjunCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan oleh syarikat kami, perkhidmatan TumacoPembuat pengubah minyak terjunCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TumacoPembuat pengubah minyak terjunCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TumacoPembuat pengubah minyak terjunCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan. TumacoPembuat pengubah minyak terjunCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TumacoPembuat pengubah minyak terjunCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!